Scroll to top
ro
01

Obiective:

• Analiza problemei comunitare și a capacităților instituționale pentru implementarea soluțiilor pertinente de advocacy;
• Stabilirea obiectivelor și selectarea strategiilor pentru o campanie de influențare a procesului decizional;
Planificarea resurselor, acțiunilor și instrumentelor pentru o campanie de advocacy.

02

Cui se adresează:

• Activiști civici, OSC-uri și grupuri de inițiativă care intenționează sau care desfășoară campanii de influențare a proceselor decizionale în beneficiul unor grupuri sociale;
Reprezentanți ai grupurilor sociale care interacționează cu factorii de decizie locali sau naționali pe subiecte de interes ale grupului reprezentat.

03

Structura:

• Formularea și analiza problemei de advocacy;
• Dezvoltarea soluțiilor și strategiilor orientate spre factorii de decizie;
• Evaluarea capacităților de advocacy;
• Mesajul campaniei de advocacy și metodele de comunicare a acestuia;
• Planificarea campaniei de advocacy;
Resurse și instrumente pentru influențarea procesului decizional.