Obiectiv:
• Dezvoltarea evaluării campaniei de advocacy cu ajutorul criteriilor și metodologiei de evaluare;
• Consolidarea cunoștințelor privind metodele și strategiile de advocacy de influențare a deciziilor instituțiilor publice pe probleme de importanță socială;
• Dezvoltarea abilităților de construire și implementare a campaniilor de advocacy pentru influențarea proceselor decizionale.
• Consolidarea rețelelor de comunicare și interacțiune în cadrul companiilor de advocacy pentru OSC-uri;
• Proiectarea designului metodologic a evaluării obiectivelor de advocacy;
Cui se adresează:
• Activiști civici;
• OSC-uri și grupuri de inițiativă care reprezintă diverse grupuri sociale în relația cu autoritățile;
• Membri activi ai societății civile interesați în metode de influențare a proceselor decizionale.
• Mediului administrativ-politic și academic;
• Mediului de afaceri;
Sindicatelor și patronatelor.
Structura (temele, subiectele):
• Noțiunea de advocacy și conceptele conexe;
• Procesul de advocacy și relaționarea cu alte procese sociale relevante;
• Identificarea, formularea și analiza problemei de advocacy;
• Obiectivele de advocacy;
• Strategiile și instrumentele de advocacy;
• Dezvoltarea campaniei de advocacy;
• Construirea și gestionarea coalițiilor de advocacy în procesul politicilor publice;
• Cetățenia activă și democrație participativă;
Monitorizarea și evaluarea politicilor în domeniul social
Metode de lucru:
- Prezentări ppt; discuții ghidate; studii de caz; lucru în grup; jocuri de rol, simulare de situații, materiale grafice și ilustrative.